Punct. Si Virgula.

Oameni… oameni frumosi… cu fricile, durerile, curiozitatile, nadejdile si neputintele…  oameni minunati… cu suferintele, cu cautarile, cu limitarile noastre… cu toate imperfectiunile care de fapt ne dezvaluiesc unicitatea si perfectiunea ce se afla in fiecare din noi.

In aceasta calatorie am plecat pentru oameni. Pentru fiecare fiinta minunata pe care am intalnit-o pe drum. Pentru fiecare fiinta.

Nu am mai scris o vreme pentru ca simteam ca nu as scrie din traire autentica. Simteam ca Ego-ul meu ar influenta articolele si ar modifica puritatea experientei.

Acum sunt in tara si voi continua povestea “Autostop pentru Pace si Suflet”, cat mai natural, simplu si autentic. Voi continua sa vorbesc despre experientele prin care am trecut si despre oamenii pe care i-am intalnit, pentru ca in interactiune experienta impartasita este mai vie. Iar daca vreodata voi simti sa ma intorc la blog voi reincepe sa scriu.

Ce urmeaza?
Acum fac ceea ce stiu cel mai bine, impartasind cu ceilalti din lucrurile care se afla in mine. Sunt trainer in diverse proiecte, nationale si internationale, iar uneori vorbesc despre „Orice este posibil” si spun povesti de pe drum.

Am raspuns invitatiei de a tine cursuri destinate explicit dezvoltarii personale. Acum sunt deschise pentru public cursurile “Arta si Terapie: Mandala- Pe Cale catre Mine” si “Redescoperirea Relatiilor”. Acestea sunt destinate autocunoasterii, (re)gasirii starii de „a fi viu”, drumului catre libertate interioara, autenticitate si armonie. In constructia cursurilor imbin metode moderne de training cu elemente de psihologie, yoga si zen.

Va multumesc pentru comentarii, pentru toate mesajele minunate pe care mi le-ati trimis si pentru sustinerea pe care am simtit-o pe parcursul calatoriei!

Cu recunostinta,
Mihai

13 Răspunsuri to “Punct. Si Virgula.”

  1. Olivian BREDA Says:

    Felicitări Mihai!

  2. strongvaleriana Says:

    Omule, iata un semn de viata care sunt convins ca era asteptat de foarte multi !
    O puternica detasare de ego se simtea si-n postarea anterioara, acum insa textul degaja parca mai mult entuziasm !
    Ca un om ce vrea sa stie cat mai mult, sa se autodesluseasca si el cumva, iti urez si eu – bine ai revenit !

  3. Mikka Says:

    Uffff, in sfarsit! Adica un nou inceput…
    Pe langa „bine-ai venit”, un ceai de coca de la mine!
    Te tin in blogroll de cand te-am gasit,erai inca in calatorie. Cu incapatanare, asteptam zilnic un semn, ceva, sa stiu ca ai ajuns cu bine. Nu ca aveam vreo grija, stiam ca o sa fie asa, pentru ca ai plecat si ai calatorit asa cum ai calatorit :))
    Ma bucur insa acum si mai mult, vad „miscare” noua si imi place grozav. Acu’, ca ai ajuns, musai sa fie un chef grozav!
    Minnata iesire in lume cu darurile, asa cum vad, in cursurile astea. Da, e frumos, e vremea impartasirii catre toti!
    Sa ne bucuram!

  4. Gabriel Moldovan Says:

    Mihaita,

    a trecut mult timp de la intalnirea noastra care si ea a fost ca un miracol. Ma bucur sa vad ca fiecare pas care il faci este spre ceea ce conteaza cel mai mult: sa fi cat mai real si sa te manifesti din cea mai profunda partea a fiintei tale!

    Multa lumina si multa inspiratie!

  5. strongvaleriana Says:

    … pacat ca modul de abordare contracronometru din emisiunea Mihaielei Tatu nu prea ti-a oferit ocazia sa te desfasori ! Ma rog, chestie de format. ..
    Cred ca mult mai potrivit e la Oreste ! 🙂

  6. Alexandru Says:

    Frumos!

  7. jadejmari Says:

    acum am descoperit si eu acest site,super…nici nu stiu ce sa cred …sa fiu furioasa pe societate sau pe mine insumi ca nu reusesc sa ma impac cu cotidianul modern.nici nu stiu cat curaj iti trebuie,dar imi place ceea ce faci… faci lucruri care eu le fac doar in vis.da calatoresc in vis…nici nu stiu ce sa mai zic…apropo Machu Pichu e un vis al meu si al sotului meu…ne-am propus noi candva ca o sa reusim sa ajungem acolo….la emisiunea Codul lui Oreste ,acolo trebuia sa fi invitat,acolo puteai sa „te desfasori”si puteai sa iti prezinti liber conceptiile.

    Liubovi i Zdarovia.

  8. marilen Says:

    recunosc ca nu am vizionat nicio emisiune a mihaelei tatu pana acu cateva zile ,cand …te am descoperit! nimic nu i intamplator,nu i asa? te am indragit din prima clipa si am observat ca si ceilalti care au scr inaintea mea simt la fel.as dori f mult sa te intalnesc,poate se organizeaza vreun seminar si in partea de vest a tarii,mai ex timisoara,arad,oradea.felicitari si aprecieri pt tot ceea ce reusesti sa fii!voi reveni aici cat de des voi avea ocazia

  9. miki Says:

    te-am vazut intamplator la tv si am apreciat foarte mult ceea ce faci. esti extraordinar. si eu visez muult..dar am inceput sa fac cativa pasi pt ca irealul sa devina real. si cred ca totul e posbil, desi cateva persoane apropiate imi spun ca visez mult, dar nu conteaza..orice e posibil daca iti doresti cu adevarat si faci ceva pt asta. bafta

  10. Sab-Ina Says:

    Sunt incantat ca am descoperit blogul tau. Multumesc pentru inspiratie.

    un tovaras de calatorie

  11. DoarATAT Says:

    Bună Ziua !
    Domnului Mihai !
    ~
    Vă mulţumesc pentru că EXISTĂM !
    Acum -14.05.2010.5~1:05 AM- v-am descoperit !
    Restul este … Istorie !
    ~
    Cornelius,

  12. strongvaleriana Says:

    tot eu sunt – permite-mi sa adaug si un mesaj muzical:

  13. strongvaleriana Says:

    …sa zicem ca pot fi considerate un fel de …colinde tibetane! 🙂


Lasă un răspuns

